پیوند ها
مشخصات محصول:
نوع محصول: پرسشنامه
نوع فایل: Zip
موضوع: نوشیدنی های کافئین دار (چای، قهوه، نوشابه های غیرالکلی)
حوزه: مدیریت بازرگانی، تحقیقات بازاریابی
روش تحقیق: کمی و کیفی
جامعه آماری: ایالات متحده آمریکا
تعداد صفحات: 8 صفحه
تعداد کل سئوالها: 96 سئوال (90 سئوال بسته + 6 سئوال باز)
روش کمی (ابزار پرسشنامه):
بخش اول: (84 سئوال باز متشکل از طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق، از ضعیف تا عالی؛ و طیف شش قسمتی لیکرت از اصلا مهم نیست تا بی نهایت مهم است).
بخش دوم: ویژگیهای جمعیتی (6 سئوال شامل جنس، سن، سن اولین استفاده از نوشیدنی های کافئین دار، هزینه، کالج یا دانشکده محل تحصیل).
روش کیفی (سئوال های مصاحبه با استفاده از روش گروه کانونی یا متمرکز [Focus Group]).
6 سئوال باز
توضیحات تکمیلی:
این پرسشنامه مربوط به یک پایان نامه کارشناسی ارشد است.
مبلغ واقعی 35,000 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 31,500 تومان