پیوند ها
مشخصات محصول:
نوع محصول: پرسشنامه
نوع فایل: Zip
موضوع: وفاداری به برند
حوزه: مدیریت بازرگانی- تحقیقات بازاریابی
روش تحقیق: کمی
جامعه آماری: هندوستان، استان گجرات
روایی و پایایی: دارد
تعداد صفحات: 7 صفحه
بخش اول: مشخصات فردی (نام پاسخگو، نام شهر محل سکونت، سن، وضعیت تأهل، تحصیلات، شغل، میزان درآمد ماهیانه خانوار)
بخش دوم: وفاداری به برند (30 سئوال بسته)
بخش سوم:
1-3) عواملی که موجب وفاداری به برند می شوند:
1-1-3) نام برند (2 سئوال بسته: طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا موافق تا کاملا مخالف)
2-1-3) کیفیت برند (4 سئوال بسته: طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا موافق تا کاملا مخالف)
3-1-3) قیمت برند (3 سئوال بسته: طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا موافق تا کاملا مخالف)
4-1-3) ترویج برند (6 سئوال بسته: طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا موافق تا کاملا مخالف)
5-1-3) توزیع برند (3 سئوال بسته: طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا موافق تا کاملا مخالف)
6-1-3) بسته بندی و برچسب برند (3 سئوال بسته: طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا موافق تا کاملا مخالف)
2-3) عواملی که موجب تغییر برند می شوند (9 سئوال بسته: طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا موافق تا کاملا مخالف)
بخش چهارم: رفتار وفاداری مصرف کنندگان به برند (8 سئوال باز)
بخش پنجم: عوامل موثر بر خرید محصولات مراقبت از پوست (13 سئوال باز)
توضیحات تکمیلی:
این پرسشنامه مربوط به یک تز دکترا در رشته مدیریت بازرگانی می باشد.
مبلغ واقعی 25,000 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 22,500 تومان