اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 31905

پیوند ها

Acne Jeans و تداعی برند- مطالعه انسجام بین هویت برند و تصویر برند (پیمایشی درباره ادراک از برند در سوئد)/ ترجمه حسن فتحی


Acne Jeans و تداعی برند- مطالعه انسجام بین هویت برند و تصویر برند (پیمایشی درباره ادراک از برند در سوئد)/ ترجمه حسن فتحی

مشخصات محصول:

نوع محصول: پرسشنامه

نوع فایل: Zip

موضوع: هویت برند، تصویر برند، ادراک از برند 

حوزه: مدیریت بازرگانی- تحقیقات بازاریابی

روش تحقیق: کمی

جامعه آماری: سوئد- اوپسالا

تعداد صفحه: 2 صفحه

تعداد سئوالها: 22 سئوال

6 سئوال مقدماتی

16 سئوال بسته (طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق)

روایی و پایایی: دارد

توضیحات تکمیلی:

این پرسشنامه مربوط به یک پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی درباره لباسهای جین، می باشد


مبلغ واقعی 12,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 284

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما