اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 32024

پیوند ها

عوامل تعیین کننده وفاداری مشتریان به برند لوازم آرایشی (مورد مطالعه: سالن های زیبایی منتخب در نایری کنیا)/ ترجمه حسن فتحی


عوامل تعیین کننده وفاداری مشتریان به برند لوازم آرایشی (مورد مطالعه: سالن های زیبایی منتخب در نایری کنیا)/ ترجمه حسن فتحی

مشخصات محصول:

نوع محصول: پرسشنامه

نوع فایل: Zip

موضوع: وفاداری به برند لوازم آرایشی

حوزه: مدیریت بازرگانی- تحقیقات بازاریابی

روش تحقیق: کمی

جامعه آماری: کنیا- شهر نایری

تعداد صفحات:  2/5 صفحه

تعداد سئوالها: 37 سئوال

بخش اول: ویژگیهای جمعیتی (5 سئوال بسته شامل: سن، وضعیت تأهل، تحصیلات، میانگین درآمد ماهیانه، دفعات خرید لوازم آرایشی)

بخش دوم: عوامل تعیین کننده وفاداری مشتریان به برند:

1-2) اعتماد به برند (5 سئوال بسته: طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق)

2-2) ارزش ادراک از برند (5 سئوال بسته: طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق)

3-2) رضایت از برند (5 سئوال بسته: طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق)

4-2) قیمت برند (5 سئوال بسته: طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق)

بخش سوم: وفاداری به برند (12 سئوال بسته: طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق)

روایی و پایایی: دارد

توضیحات تکمیلی:

این پرسشنامه مربوط به یک پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی است.

 

 

 

 


مبلغ واقعی 25,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 22,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1931

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما