پیوند ها
مشخصات محصول:
نوع محصول: پرسشنامه
نوع فایل: Zip
موضوع: وفاداری به برند لوازم آرایشی
حوزه: مدیریت بازرگانی- تحقیقات بازاریابی
روش تحقیق: کمی
جامعه آماری: کنیا- شهر نایری
تعداد صفحات: 2/5 صفحه
تعداد سئوالها: 37 سئوال
بخش اول: ویژگیهای جمعیتی (5 سئوال بسته شامل: سن، وضعیت تأهل، تحصیلات، میانگین درآمد ماهیانه، دفعات خرید لوازم آرایشی)
بخش دوم: عوامل تعیین کننده وفاداری مشتریان به برند:
1-2) اعتماد به برند (5 سئوال بسته: طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق)
2-2) ارزش ادراک از برند (5 سئوال بسته: طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق)
3-2) رضایت از برند (5 سئوال بسته: طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق)
4-2) قیمت برند (5 سئوال بسته: طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق)
بخش سوم: وفاداری به برند (12 سئوال بسته: طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق)
روایی و پایایی: دارد
توضیحات تکمیلی:
این پرسشنامه مربوط به یک پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی است.
مبلغ واقعی 25,000 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 22,500 تومان