پیوند ها
مشخصات محصول:
نوع محصول: پرسشنامه
نوع فایل: Zip
موضوع: بانکداری، قصد خرید مجدد، تبلیغات دهان به دهان
حوزه: مدیریت بازرگانی، تحقیقات بازاریابی
روش تحقیق: کمی
جامعه آماری: کامبوج
تعداد صفحات: 3 صفحه
روایی و پایایی: دارد
تعداد سئوالها: 26 سئوال
بخش اول: اطلاعات فردی (5 سئوال بسته شامل جنس، سن، شغل، تحصیلات، درآمد)
بخش دوم: احساسات مثبت مشتری (5 سئوال بسته متشکل از طیف هفت قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق)
بخش سوم: احساسات منفی مشتری (7 سئوال بسته متشکل از طیف هفت قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق)
بخش چهارم: رضایت مشتری (5 سئوال بسته متشکل از طیف هفت قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق و از خیلی ناراضی تا خیلی راضی)
بخش پنجم: قصد خرید مجدد (استفاده مجدد از خدمات بانک) (1 سئوال بسته متشکل از طیف هفت قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق)
بخش ششم: تبلیغات دهان به دهان (3 سئوال بسته متشکل از طیف هفت قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق)
توضیحات تکمیلی:
این پرسشنامه مربوط به یک پایان نامه کارشناسی لرشد در رشته مدیریت بازرگانی می باشد.
مبلغ واقعی 25,000 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 22,500 تومان