اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 18
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 31916

پیوند ها

صنعت بانکداری در کامبوج (تأثیر احساس مصرف بر رضایت مشتری، قصد خرید مجدد و تبلیغات دهان به دهان)/ ترجمه حسن فتحی


صنعت بانکداری در کامبوج (تأثیر احساس مصرف بر رضایت مشتری، قصد خرید مجدد و تبلیغات دهان به دهان)/ ترجمه حسن فتحی

مشخصات محصول:

نوع محصول: پرسشنامه

نوع فایل: Zip

موضوع: بانکداری، قصد خرید مجدد، تبلیغات دهان به دهان

حوزه: مدیریت بازرگانی، تحقیقات بازاریابی

روش تحقیق: کمی

جامعه آماری: کامبوج

تعداد صفحات: 3 صفحه

روایی و پایایی: دارد

تعداد سئوالها: 26 سئوال

بخش اول: اطلاعات فردی (5 سئوال بسته شامل جنس، سن، شغل، تحصیلات، درآمد)

بخش دوم: احساسات مثبت مشتری (5 سئوال بسته متشکل از طیف هفت قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق)

بخش سوم: احساسات منفی مشتری (7 سئوال بسته متشکل از طیف هفت قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق)

بخش چهارم: رضایت مشتری (5 سئوال بسته متشکل از طیف هفت قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق و از خیلی ناراضی تا خیلی راضی)

بخش پنجم: قصد خرید مجدد (استفاده مجدد از خدمات بانک) (1 سئوال بسته متشکل از طیف هفت قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق)

بخش ششم: تبلیغات دهان به دهان (3 سئوال بسته متشکل از طیف هفت قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق)

 توضیحات تکمیلی:

این پرسشنامه مربوط به یک پایان نامه کارشناسی لرشد در رشته مدیریت بازرگانی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


مبلغ واقعی 25,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 22,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 369

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما