اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 17
  • بازدید دیروز : 10
  • بازدید کل : 32203

پیوند ها

سبکهای تصمیم گیری مشتریان تایلندی در مورد برند لوازم آرایشی وارداتی/ ترجمه حسن فتحی

سبکهای تصمیم گیری مشتریان تایلندی در مورد برند لوازم آرایشی وارداتی/ ترجمه حسن فتحی

مشخصات محصول: نوع محصول: پرسشنامه نوع فایل: Zip موضوع: تصمیم گیری در خرید لوازم آرایشی حوزه: مدیریت بازرگانی- تحقیقات بازاریابی روش تحقیق: کمی جامعه آماری: تایلند تعداد صفحات: 3 صفحه تعداد سئوالها: 38 سئوال بخش اول: تصمیم گیری برای خرید لوازم آرایشی (32 سئوال: طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق) بخش دوم: اطلاعات فردی 6 ...

مبلغ واقعی 25,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 22,500 تومان

انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
مطالعه تأیید چهره های مشهور در تبلیغات لوازم آرایشی در سوئد/ ترجمه حسن فتحی

مطالعه تأیید چهره های مشهور در تبلیغات لوازم آرایشی در سوئد/ ترجمه حسن فتحی

مشخصات محصول: نوع محصول: پرسشنامه نوع فایل: Zip موضوع: تأیید افراد مشهور، تبلیغات لوازم آرایشی حوزه: مدیریت بازرگانی، تحقیقات بازاریابی روش تحقیق: کمی جامعه آماری: سوئد- یومی  تعداد سئوالها: 42 سئوالهای مقدماتی (5 سئوال) تأیید افراد مشهور (18 سئوال: طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق) تبلیغات لوازم آرایشی (5 سئوال: ...

مبلغ واقعی 25,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 22,500 تومان

انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
Acne Jeans و تداعی برند- مطالعه انسجام بین هویت برند و تصویر برند (پیمایشی درباره ادراک از برند در سوئد)/ ترجمه حسن فتحی

Acne Jeans و تداعی برند- مطالعه انسجام بین هویت برند و تصویر برند (پیمایشی درباره ادراک از برند در سوئد)/ ترجمه حسن فتحی

مشخصات محصول: نوع محصول: پرسشنامه نوع فایل: Zip موضوع: هویت برند، تصویر برند، ادراک از برند  حوزه: مدیریت بازرگانی- تحقیقات بازاریابی روش تحقیق: کمی جامعه آماری: سوئد- اوپسالا تعداد صفحه: 2 صفحه تعداد سئوالها: 22 سئوال 6 سئوال مقدماتی 16 سئوال بسته (طیف پنج قسمتی لیکرت از کاملا مخالف تا کاملا موافق) روایی و پایایی: دارد توضیحات ...

مبلغ واقعی 12,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,800 تومان

انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
مطالعه وفاداری به برند و تأثیر آن بر رفتار خرید لوازم آرایشی در استان گجرات هند/ ترجمه  حسن فتحی

مطالعه وفاداری به برند و تأثیر آن بر رفتار خرید لوازم آرایشی در استان گجرات هند/ ترجمه حسن فتحی

مشخصات محصول: نوع محصول: پرسشنامه نوع فایل: Zip موضوع: وفاداری به برند حوزه: مدیریت بازرگانی- تحقیقات بازاریابی روش تحقیق: کمی جامعه آماری: هندوستان، استان گجرات روایی و پایایی: دارد تعداد صفحات: 7 صفحه بخش اول: مشخصات فردی (نام پاسخگو، نام شهر محل سکونت، سن، وضعیت تأهل، تحصیلات، شغل، میزان درآمد ماهیانه خانوار) بخش دوم: وفاداری ...

مبلغ واقعی 25,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 22,500 تومان

انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما